torsdag 11 augusti 2011

Semester minnen

Medan jag väntar försöker jag underhålla mig... Det går ganska bra faktiskt. Har hittat många nya bloggar. Underbara foton och härliga personligheter. Finns det en härligare känsla än när man blir så inspirerad så att det kryper i kroppen?
Har även gått igenom lite bilder från semestern, tagna med pappas kamera som han sällan får använda när hans döttrar är i närheten stackars...
Här är några favoriter:

En liten hjälp för båtarna, som drivs av solenergi.  
 En bild på mig och kärleken, lite suddig men ett så fint minne. En timme efter att detta kort tagits friade han i vattenfallet vi här står framför. Måste också tillägga att vi hela resan hade matchande kläder, något som inte var uttänkt innan. Måste vara kärleken...

Min älskade syster är bara så fin och det bästa resesällskapet. Har många fina bilder på henne från resan men denna är en av favoriterna... och denna:
Den senare är fotad i Split.

Här är vattenfallen. Om någon känner som jag att man bara måste dit, så är detta Krka, ett naturreservat i Kroatien. Åk dit!

Fick sen veta att min kameras nya batteri kommit fram, så nu vill jag bara rusa iväg och hämta ut den! Sedan flytten från Malmö i vinter har jag inte haft min kamera som följeslagare längre, en stor saknad har det varit. Men nu snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar