tisdag 17 april 2012

Naglarna ryker

Nu med nio dagar kvar till bf får man börja förbereda sig på att man snart kommer hantera något oerhört litet och skört. Man måste vara mjuk och fin. Och jag hade en sak som jag dragit ut på att fixa länge nämligen mina naglar. Egentligen är jag inte en tjej som måste ha långa eller fixade naglar men då jag insett att jag kommer behöva ha korta naglar i något år framöver så har jag bara låtit dem växa sedan en tid tillbaka. Och oj vilket ogräs det blev. Tillslut tyckte ju till och med jag att det inte längre var snyggt men lite häftigt är det att de kan bli så långa naturligt. Jag insåg nu när jag klippt av den hur svårt det blev att skriva på telefonen, det blev en helt ny teknik och jag hade riktigt svårt i spel som Rumble de första omgångarna.

Hej då naglar, ses om några år igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar