onsdag 22 augusti 2012

önskelista till nya lägenheten

Nu är det i stort sätt klart, budgivningen på vår lägenhet blev klar idag och det betyder att vi kommer få flytta in i vår nya fina lägenhet snart! Vi ska baaara skriva kontrakt i morgon kväll.

Vi var i nya lägenheten idag, fick komma in och mäta lite. Vi stannade lite längre, åt lunch där och kände in den. Jag har så klart redan möblerat ordentligt i huvudet, framförallt barndelen i det hela.

Några annonser på blocket har det/ska det bli med det som inte ska få följa med. Hoppas att allt blir sålt!

Här kommer några önskningar inför vårt nya liv... (skäms lite för att det blev så blått med tanke på mitt tidigare inlägg)

Skötbädden från färg och form, även deras sängkläder!

Klossarna är från Sebra
Tallrikar av Ingela P Arrhenius, bland annat på bluebox
Lejon finns bla på R.O.O.M

Till mig då... jo visst vill jag ha. garderober, ny säng, badkar och nytt handfat... och så denna helt oemotståndliga kanna!

som det står... från Arabia
En riktigt snygg och liten kaffemaskin/kokare/nått vore också trevligt. Ingen av oss dricker kaffe fast vi vill ju gärna kunna bjuda våra gäster...

Nej nu måste jag sova! Natti

1 kommentar:

  1. Vattenkokare med snabbkaffe funkar ;)så slipper ni ha plats för en kaffebryggare!
    Kram

    SvaraRadera