söndag 1 april 2012

Dagen efter och tens

Igår firades min syster (tänk att lillskrutten är 20 år!!!) här hemma med släkt och "extra släkt", ni vet folk man växt upp med som känns som släkt fast de inte är det genetiskt, och det var super trevligt. Jag var trött och kunde inte hjälpa till så mycket innan men jag kunde vara med i alla fall. Några av besökarna, min fina kusin Malin och hennes Isidor, sov över. Supermysigt! Jag o Peter får känna på livet med barn och mamma livet som mormor. Nu sitter Isidor i mammas knä och läser tidningen medan de pratar om skidåkning och fjällenäventyr.

Jag har ägnat morgonen åt att försöka förstå min nyinköpta TENS apparat. Det kändes inte så mycket (läs inget) tills Isidor fick tag i rätt knapp. Då hade han lyckats trycka upp den på nivå 30!
Men oj vad det kändes. Han blev helt förskräckt över mitt skrik och skrattanfall. Sen tog det ett tag innan jag fick ner den till en mer lämplig nivå, 7. Men nu är den igång i alla fall, tack vare en snart ett år gammal hjälpsam hand. Hoppas det kommer hjälpa mig, jag gillar det i alla fall och tror att det kommer vara bra både till mensvärk och axelsmärtor framöver. Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar