lördag 21 april 2012

Klädbytardag och Middag med Sandra

5 dagar till BF! Kliandet är hemskt men humöret är på topp!

Idag drog Madde mig ur sängen genom att locka med klädbytardagen på Ekerö. Jag hittade massor av fina kläder! Men oj vilken lång kö det var för att få betala. Jag kom relativt sent men det fanns så mycket fint kvar. Och så fick jag gulla lite med Maddes fina barn. Mys! Fick sen också två barnbyxor av Madde, hon skämmer verkligen bort mig.

Här är mina fynd för dagen...


Sen fikade vi lite innan jag åkte till Sandra som var grymt duktig och hade bakat fyra kakor! Jag blev kvar länge och blev sen bjuden på middag. Så lyxigt och gott!

Inte snyggaste minen jag gör men här möts magarna. Om sex veckor senast är vi båda mammor till var sin pojke! 

Ikväll ska vi se på film och mysa jag och mannen min. I morgon kommer mamma och pappa hit. Då ska det deklareras så det ryker om det! Ha en fin lördag alla!






3 kommentarer: