fredag 20 april 2012

Packet från finaste Nina

Idag har jag kliat och kliat. Tog min nya medicin och blev så dåsig och somnade. Vaknade av kliandet många gånger men sov och sov. När mannen kom hem orkade jag knappt säga hej. Han väckte mig dock nu klockan sju för att fråga om jag verkligen ville sova hela kvällen. "nej det vill jag inte..." Och då gav han mig paketet som vi inte lyckats hämta ut från posten på så många dagar. Det var från min fina vän Nina, som jag bodde granne med på studentboendet i Malmö. Det innehöll en present till Leo som hon gjort helt själv, det visste jag sen innan och jag var minst sagt nyfiken! Och vilken pysseldrottning hon är! Världens sötaste docka kom fram ur paketet. Med finaste luvan och kragen! Jag blev så rörd så att jag började gråta. Tack finaste! Sen fann jag ett fint brev och även en present till mig! Sötaste armbandet. Ojojoj. Nina, du har helt rätt, klart att pojkar kan och ska ha dockor! Tack fina du, du är otroligt omtänksam! Är så glad nu, mitt i helveteskliandet gjorde du denna dagen underbar.





Dockan, som hälsar på magen och undrar när Leo ska komma ut och leka?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar